+421 908 116 762

Realizoval tieto služby: 
Firemná identita
Obalový dizajn
Fotografia

— Zakladateľom značky Coffee Veronia je Oldřich Holiš, ktorý sa káve venuje od roku 1996. Pán Holiš ako 14-ročný musel každý víkend mlieť zrnkovú kávu na ručnom mlynčeku a ako hovorí, nemal to rád, až do chvíle, kým sa z neho nezačala šíriť nádherná aróma kávy. Práve tú si zamiloval pri každom dúšku tohto voňavého nápoja. Jedného dňa si povedal, že ho bude aj živiť. A tak začal pracovať s kávou, ktorá ho neopustila dodnes.

Pri hľadaní správneho prístupu ku kvalite pán Holiš narazil na princíp obchodu DIRECT TRADE. Zistil, že priamy kontakt s farmármi nie je o biznise, ale o úprimnom priateľstve a čestnom jednaní, kde viac ako zmluva platí slovo. Takýmto spôsobom môže priblížiť farmu a farmára, od ktorého odoberá kávovníkové zrno svojim zákazníkom a dať im záruku kvality a osobného prístupu. 
A tak vznikla idea Bean's Friends, ktorej názov dalo naše štúdio. Vyjadruje vzájomné priateľstvo medzi farmármi ale aj medzi nimi a kávou samotnou, pričom sú sú na obaloch kávy vyobrazené priamo ilustrácie osobností konkrétnych farmárov s ktorými pražiareň spolupracuje, čím sme sa snažili priblížiť zákazníkom symbol priateľstva. Taktiež i samotní farmári boli veľmi nadšení, keď videli svoje portréty na obaloch Bean's friends. Keďže je pražiareň Veronia a Bean's friends v bezprostrednej spojitosti, využili sme tento fakt a spracovali komplexnú web stránku s e-shopom na mieru. Tu zákazníci nájdu informácie o Coffee  Veronia, Bean's firends, spolupráci s farmármi aj pražení a zároveň si môžu svoju obľúbenú kávu objednať. Na webstránku aj do identity sme tiež vyhotovili fotografie na mieru priamo v priestoroch pražiarne Coffe Veronia. 

  • Firemná identita
  • Tvorba web stránky
  • Fotografia
  • Fotografia
  • Grafický dizajn